4 Comments

  1. samanosuke_04

    hehe, aku ingat lagi waktu kecik2 dulu. ‘Gempak’ ade bagi satu cover buku yang nampak macam buku skolah.. so kalo nak baca komik, sembunyi jer komik tue pakai cover tue, baca masa cikgu mengajar.. haha!

  2. karblogger

    budak bawak daun terup ke sekolah. Itu sudah jadi perkara biasa. Merokok ? bawa hp? itu pun dah jadi biasa.

  3. maziana

    biasalah 2 budak2 skrg bawa hp ke sekolah kan……aku dlu pun suka bawa majalah ke sekolah bila cikgu x masuk boleh baca n bergosip pasal artis2 kita kan……. 😛

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.