14 Comments

  1. Bad student – How this happen? | Melayu Boleh di OhMelayu.com

    […] Budak-budak sekolah sekarang bukan setakat dah pandai kurang ajar dengan guru-guru, malah ada antara mereka yang sudah pandai tengking dan marah guru. Kalau kena lempang dengan guru sebab terlalu kurang ajar, kebiasaannya budak-budak atau pelajar sekolah ni boleh naik minyak. Itu pasal ada yang sampai sanggup hendak bertumbuk dengan guru. […]

  2. maziana

    entah apa2 lah bdak yang tumbuk cikgu 2 kan…..jaga lah sikit perangai apa2 pun dia tetap guru kita dan telah membimbing kita untuk menjadi manusia…..sedar2 lah sikit….

  3. Whats up, good web page. I enjoy your design. I just now finished cosmetic school and would like to begin my own blog page. Thanks for the great post!

  4. fauzi

    pada akula sebagai sorang guru..kesilapan paling besar yg dibuat kementerian pelajaran ialah tiada tapisan peringkat upsr..pmr…dan tak lama lagi spm tuu….huh..

  5. fauzi

    bayangkan budak yang tak pandai membaca (ala2 bodo tahap lembula…)..
    dahla tak pandai..malas dan perangai macam setan pulak tu…
    hancurla kita punya sistem pendidikan…dan hasilnya..ramai la penyamun keluaran sekolah2

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.