13 Comments

  1. samanosuke_04

    kenapa pelajar malas belajar = sebab diorang tatau apsal diorang belajar.. hehe, secara ikhlas aku bagi pendapat.. kekadang apa yang kita belajar, lebih secara melampau dengan apa yang kita praktikkan waktu kerja nanti..

    abang aku study sampai oversea, 24 tahun graduate… balik M’sia, jadik engineer, kerja bagi signal tangan kat kren.. gaji beribu2.. blajar signal tangan = 1 minggu kursus.. :D

  2. samanosuke. Biasalah tu. Tak semua benda kita belajar masa kat sekolah atau kat universiti. Itu yang kita semua kena adaptasikan masa kerja nanti.

  3. zik. Ini antara masalah besar para pelajar sekolah. Memang ramai yang tak siap kerja sekolah. Haha..

    Aku dulu pun ada gak tak siap. Siap kena lari padang lari cikgu denda dulu..

  4. peminat smartphone

    hehe..biasalah tu. sejak dulu lagi memang akan ada kes budak ponteng sekolah. masalah ni memang susah nak dilupuskan..

  5. anie

    salam… cane erk nk wat plajar tu dgr cakap kite?? kita mngajar dorg x berborak or main?? kite suruh hafal dorg hafal… sy xde pngalaman… buntu….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

WP-SpamFree by Pole Position Marketing