13 Comments

  • At 2010.11.06 06:45, said:

    macam tu..patutla ramai orang yg suka ponteng sekolah..
    rina recently posted..Why not we talk about BacklinkMy Profile

    • At 2010.11.08 08:44, said:

      rina. pernah ponteng sekolah ke dulu? hehe..

    • At 2010.11.07 16:41, malik said:

      budak-budak sekarang emosional sangat. Semua benda dia nak buat..

      • At 2010.11.07 21:04, said:

        kenapa pelajar malas belajar = sebab diorang tatau apsal diorang belajar.. hehe, secara ikhlas aku bagi pendapat.. kekadang apa yang kita belajar, lebih secara melampau dengan apa yang kita praktikkan waktu kerja nanti..

        abang aku study sampai oversea, 24 tahun graduate… balik M’sia, jadik engineer, kerja bagi signal tangan kat kren.. gaji beribu2.. blajar signal tangan = 1 minggu kursus.. :D
        samanosuke_04 recently posted..Perempuan Rambut Pendek Lebih CantikMy Profile

      • At 2010.11.07 23:42, said:

        Sebab ke-5 mungkin boleh dimaafkan. Sebab2 lain, rasanya buang sekolah adalah jalan terbaik. :evil:

        • At 2010.11.08 02:08, said:

          sebab tak siap kerja sekolah….hehe
          zik recently posted..Minggu peperiksaan sudah bermula!!My Profile

          • At 2010.11.08 08:51, said:

            zik. Ini antara masalah besar para pelajar sekolah. Memang ramai yang tak siap kerja sekolah. Haha..

            Aku dulu pun ada gak tak siap. Siap kena lari padang lari cikgu denda dulu..

          • At 2010.11.08 07:59, said:

            Dulu, pernah ponteng sekolah semata-mata nak tengok cerita Dash Yonkuro dan Suria Baja Hitam

            haha. adoi
            Affan recently posted..Pengalaman Program Latihan Khidmat Negara PLKN Kem Puncak Permai- SarawakMy Profile

            • At 2010.11.08 08:48, said:

              kenapa? tak percaya ker? Percayalah. Hehe..

            • At 2010.11.08 09:07, said:

              hehe..biasalah tu. sejak dulu lagi memang akan ada kes budak ponteng sekolah. masalah ni memang susah nak dilupuskan..

              • At 2011.02.15 16:08, anie said:

                salam… cane erk nk wat plajar tu dgr cakap kite?? kita mngajar dorg x berborak or main?? kite suruh hafal dorg hafal… sy xde pngalaman… buntu….