18 Comments

  1. maya

    aku suka makan jagung rebus, tabur sikit garam, letak sikit planta. Fuhhh, memang menjilat jari. kalah kfc.. :mrgreen:

  2. salim

    wahh, makan dengan sambal belacan. peliknyaaa..

    tapi saya juga suka makan jagung rebus. hehe

  3. Memang pelik, tapi sekali dah rasa, memang terangkat. Kupas jagung tu, dan makan macam makan nasi. Cicah dengan sambal belacan..kalau ada daging atau ayam, haa..leh buat lauk tu.. :twisted:

  4. Yap, saya pun suka jagung dalam cawan tu. Itu revolusi baru cara makan jagung sekarang ni. Tapi try la makan dengan sambal belacan nih, mesti rasa lain dari yang lain.

  5. owh ok..br chii tau kelebihan mkn jagung..ahahah..sblm ni main makan je..
    paling ske mkn bubur jagung,jagung dlm cawan,jagung rebus,jagung bakar..eskrem jagungg..hurm…kurang sket..

  6. ya salah seorangnya saya. saya suka sgt jagung.
    msti beli jagung samada frozen (mmg tak elok sgt)
    dan apa juga yg berkait jagung. sedap! :D

  7. ummi

    wahhh jagung is sooo yummmmmmyyyy…hehe…ni hantu jagung ni…hahaha…oh ya,jemput lawat blog ummi juga ek…(^________^)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

WP-SpamFree by Pole Position Marketing