12 Comments

  1. MDHAFiZ.NET

    walaupun tidak berapa tahu akan dunia perguruan ini.. sepertinya saya juga setuju agar mereka tidak diberhentikan…

    p/s : Tajuk macam gempak ja td… ingat kan apa.. eheh…

  2. reezluv

    kesian gak kat depa yang tak dapat sambung tu..lepas ni mesti depa tukar balik agreement tu..

  3. nizamghazi

    ohcikgu…
    Baca tajuk, ak terbayang mengadung luar nikah. cis otak pk lain 🙂
    Apa2 pun cikgu sandaran harus dijaga krn mereka pelapis cikgu yg ada sekrang

  4. cikun

    GSTT nih antara fungsinya mengisi kekosongan perjawatan PPP, kalau dah dorang bersalin..sapa nak panggil guru ganti pulak?

    mcm mana keputusan dah dikeluarkan, KPM kena ubah dasar pulak la dah..

  5. Hisyam

    Kesian, tapi nak buat camne. Bawak usul pergi parlimen cikgu, baru dapat perhatian sikit.

  6. Ali ridha

    saman balik dapat kaut duit..rasa kesian
    pula kena hentian guru sebab mengandung. 🙁

  7. memang pon court akan decide mcm tu sbb pemberhentian sebab mengandung dikira satu diskriminasi terhadap kaum perempuan. Nak letak dalam kontrak pon tak leh… Kalau dah ambik pekerja wanita, kena terima sekali lah fitrahnya kan? 😀

  8. Pezal

    alah..sebenarnya maaflah nak cakap..PPD tu tak pandai buat kerja..bila dah terlambat baru nak bagitahu..kan naya..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.