15 Comments

  1. Saya setuju dengan bro akubiomed tu, perlu tukar password sangat sukar di teka macam gabungan huruf dan nombor di selang-seli kan, lebih 8 aksara.

  2. kalau boleh lah kan paswword tu buat je panjang2 merapu2 sikit baru susah orang nak ceroboh kan, tapi jangan lupalah catit password tu nanti susah kalau lupa

  3. setakat ni memang belum mengalami situasi begini. sebab password saya ok. pada masa yg sama semua jiran pun ada streamyx n broadband.

    p/s: banyak tag…

  4. WPA2+PSK & Encypted password lebih dari 18 karekter.. Terbaik..

    Bagi yang betul2x takut wifi kena curi, beralih aja dengan broadband.. cucuk (plug in) & pakai sendiri sorang-sorang. Gerenti takda sapa curi line tenet..

    Ikhlas,

    Amin Johar (AJ)

  5. kawasan perumahan kami tak ramai orang… jiran tepi ada wifi sendiri,
    jiran belakang pun ada
    kemungkinan orang luar curi tu sangat tipis.
    tetapi tetap guna tips untuk pencegahan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

WP-SpamFree by Pole Position Marketing