10 Comments

  1. Betul tu..sibuk mcm mana pun jgn sekali tinggalkan solat 5 waktu ni…peringatan utk semua..

    P.S – menjawab soalan cikgu kat entri blog sy tu..utk tiket pergi sy dpt harga paling murah yg AirAsia tawarkan iaitu RM55..tp utk tiket balik sy tak dpt yg murah sbb semua tiket murah pada tarikh sy pulang dari KK tu da habis ditempah..nk tak nak terpaksa la booked tiket yg tinggal..tp mahal sikit dari tiket pergi tu..kalau nak booked kena cepat la sebab tawaran yg ni sampai 20 Jan 2013..kalau lambat takut semua tiket habis ditempah..maaf..terkomen panjang pulak kat sini..hehe

  2. Ini satu peringatan yg amat bagus. Sibuk mana pun kita, mestilah diatur dgn baik dan tersusus setiap urusan perkara.

    Kadang2, terkasima jugak tgk rakan2 yg sibuk memanjang =)

  3. salam

    Memang betul pun. Dalam dunia yang serba canggih ini, manusia semakin sibuk bukannya semakin relaks. Tetapi kita kena pandai bahagikan masa.

  4. kadangkala sibuk tu bercampur baur dgn bosan + stress + jemu + blablabla…. mohon kekuatan je dari Allah…

    p/s: result contest top referral dah keluar. tahniah 😉

  5. sibuk bagaimanapun kalau angkat telefon tu cakap ler baik-baik sikit dan berhemah jangan main nak nengking jer….(selalu terkena bila call Kementerian ……….di Putrajaya)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.