35 Comments

  1. Akhirnya Contest 10 Blogger Terbaik Malaysia telah pun berkahir… Tahniah Oh cikgu dan para penaja Contest ini, kerana telah berjaya menganjurkan sebuah Contest SEO dengan jayanya….

  2. alhamdulillah, contest dah tamat..)- sy ada terbaca mengenai kemenangan blog ini sbg blog pilihan pendidikan :)- Tahniah cikgu.semoga terus suksess dlm penulisan blog!

  3. akhil

    contest yg sgt hebat..
    nnti ada kelapangan bg satu lg contest cikgu ^_^
    Yg ni xsempat join.

  4. Tahniah kepada semua pemenang,walaupun saya masuk pada saat-saat akhir dan tidak tersenarai sebagai peserta,tapi saya tetap memberi sokongan kepada semua peserta yang lain,tahniah sekali lagi 😉

  5. Akhirnya dah tamat contest ni..
    Walaupun dah ketinggalan jauh.. namun ucapan tahniah kepada pemenang contest dari Cikgu nanti..
    Alhamdulillah..

  6. Ladfe Amir

    habis sudah contest. yg buat semua orang berdebar2. nampaknya dah takdelah backlink pada sidebar itu lagi kan.

  7. wandisini

    tak sabar nak tengok siapa pemenangnya ni…siapalah yang bakal menjadi cikgu SEO yang baru

  8. Maka tamatlah sudah contest ini, sedikit sebanyak dah dpt gambaran siapa pemenangnya. Apapun tahniahlah kepada yg berjaya. Yang tidak berjaya spt saya boleh cuba lain masa lagi. Banyak perlu belajar lagi abb seo ini.

  9. tahniah buat penganjur aka OhCikgu

    maaf sgt sbb tak sempat nak join.. sy tunggu next contest insyaAllah

    pssttt… pecah rahsie admin OhCikgu! jeng3x :p

  10. 18 hari dah tamat contest ini, namun keputusan belum diperolehi. Pasti ramai yg dah mula bertanya-tanya bila akan diumumkan. Walaupun peluang nak menang amat jauh, naum bukan bererti tidak mengikuti perkembangan. Sebabnya lagi contest in berlangsung amat panjang, dah tentu keputusan pemenang amat ditunggu-tunggu oleh semua pihak.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.