11 Comments

  1. Bab drama swasta antara ko & perempuan tu sampai jalan 15 minit utk kutip balik tin, tu betul ke penyedap cerita? Kalau betul, hebat tuu… 😉

  2. Mai Has

    Saya selalu panggil orang yang buang sampah ikut tingkap sebagai orang yang tak bertamadun.hidup zaman batu.haha…

  3. Saya sokong 100% tindakan Cikgu. Saya pun mmg menyampah bila tengok org buang sampah dr kereta! Apa lah salah letak dlm kereta ja dulu smpi jumpa tong sampah… kalau blh saman, saya saman tu on the spot!

  4. 😯 Ramai je yang saya nampak buang sampah keluar dari kenderaan mereka ketika kenderaan masih bergerak. Yang hairannya, bukan budak2 lagi pun yang buat perangai macam ni….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.