19 Comments

  1. Perghhh.. Ayat yang last sekali tak tahan tu… Walaubagaimanapun saya nak ucapkan Selamat Pengantin Baru kepada Cikgu Titan dan pasangan… Semoga ikatan perkahwinan kekal hingga ke akhir hayat…

  2. Assalammualaikum,kunjungan kaki pertama..tahniah cikgu.. kelakar lah kisah ni .Budak-budak zaman sekarang byk songeh dan banyak soal..hu

  3. Auni

    mmg ckg lelaki yang belum kahwin dia akan selalu kacau bdk perempuan drjh 6 sepirti saya….saya syg ckg _ _ _ _ _ _

  4. ANIRAH AZURI

    Hahah.. ayat last takleh blah..
    Mujur lah bro ni cikgu sekolah rendah..
    Kalau cikgu sekolah menengah, ada kot murid pompuan hak sangkut kat cikgu kang.. :mrgreen:

  5. hehe..lawakla…anak murid tu saje je nak test cikgu dia kot..tapi tula, klu kakak umur 20-an, tak jdi agaknya cikgu kuar kelas..hihiksss…

  6. masa jadi pelajar,,saya tnya soalan tu kat cikgu2,,
    tp sekarang bila sudah dewasa,, setiap kali jumpa cokgu2 yang mngajar saya,, mereka plak yang akan tnya saya,, hihi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.