40 Comments

  1. teringin nak beli,tp sampai hari ne tak beli 2 lagi…lepas nak try usha dilazada atau ebay …lihat mana y berkenan ..cantik jam tu

  2. Saya suka jam tangan murah, rosak/habis bateri je beli baru, dapatlah merasa banyak jam. Kalau beli mahal2 tahan lama, ntah bilalah nak merasa jam baru pulak

  3. Yup..saya lelaki sejati..sebab tu suka pakai jam tangan..saya pula jenis berkenan yang mahal-mahal.. tapi bila beli, beli yang murah aje..

  4. Jam tangan analog tetap menjadi pilihan, sesuai untuk semua acara yang dihadiri. Masa itu emas, masa yang berlalu tidak diperolehi kembali. Jam adalah simbol penjagaan masa.

  5. nik pun tak boleh hidup tanpa jam tangan. hantaran tunang dengan kawin untuk dia, dedua ada jam tangan. dah jadi macam koleksi lak.

  6. Jam tangan nie kalau pakai memang nakpak segak kalau lelaki la kan? Kena plak jam tangan jenis mewah memang terserlah la ketampanannya.

  7. suami saya pun suka jam, kalau lalu je depan kedai jam mesti nak singgah, tapi tengok je, sebab harga jam pun boleh tahan kalau orii, nanti kene kumpul bugdet dulu kalau nak beli hhuhu

  8. kalau orang pompuan suka kumpul handbag, cita-cita aku bila ada rezeki lebih nanti nak kumpul jam tangan banyak2..haha..

    siap buat rak bersusun macam rak kasut 😀

  9. jam tangan barang paling laris dekat online. customer tak kisah beratus ringgit.Pernah dapat sales 1k jual jam tangan sehari.sekarang masih cari supplier yang boleh saya buat dropship sebab supplier dulu cantas dropshipper sendiri..

  10. Bagus tip nih.. 🙂 suami saya suka buat koleksi jam tangan…org kata alah membeli menang memakai, jam tangan suami kalau sekali beli hrganya mak ai tapi yang bagusnya tahan lama 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.